השר ביטון: "סעיף ההשתק הומצא נגד דרעי"

    אסתי פלד No Comments on השר ביטון: "סעיף ההשתק הומצא נגד דרעי"

    השר במשרד החינוך, חיים ביטון בשיחה עם 'קול חי': "למרות רעשי הרקע, הממשלה תחזיק מעמד קדנציה מלאה. אני יכול לומר שבמשרד החינוך אנחנו מובילים תהליכים עמוקים שישפיעו בצורה דרמטית על חינוך ילדינו בשנים הבאות"

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר במשרד החינוך, חיים ביטון (ש"ס) שוחח הערב (חמישי) עם יעקב ריבלין ואבי בלום ב'פלפוליטיקה' והתייחס לדברי היועץ המשפטי לממשלה לשעבר, בעניין תיק דרעי: "אני רוצה להאמין שמערכות המשפט בישראל שמעו כמונו את הדברים שאמר היועמ"ש לשעבר ד"ר אביחי מנדלבליט, נדמה שכולם מבינים שסעיף ההשתק הומצא במטרה להוציא את דרעי ממערכת השלטון שכ״כ זקוקה לו בימים אלו".

    על התרחיש שבו יפסול בג"ץ את חוקי הרפורמה: "לא מאמין שבג"צ יבטל חוק יסוד, אם זה יקרה מדובר באיבוד ורמיסת הדמוקרטיה". בתוך כך, הוא הבהיר: "לחוק יסוד הממשלה בעניין סמכויות הכנסת במינוי שרים הנחקק בימים אלו אין שום קשר לרפורמה המשפטית".

    "למרות רעשי הרקע, הממשלה תחזיק מעמד קדנציה מלאה", טען ביטון. "אני יכול לומר שבמשרד החינוך אנחנו מובילים תהליכים עמוקים שישפיעו בצורה דרמטית על חינוך ילדינו בשנים הבאות. מאז שנכנסתי למשרד אני יושב עם ראשי מוסדות מכל החוגים והזרמים במטרה לתת מענה לצרכי הציבור ומתמקד במיוחד בביטול האפליה של ילדי המגזר החרדי".



    0 תגובות